Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

sâmbătă, 16 februarie 2013

Diana MPFM1:"Participand la aceasta emisiune am avut numai de castigat ..."



Diana:" Participand la aceasta emisiune am avut numai de castigat: am invatat multe lucruri care imi vor fi de folos in viata,am invatat sa accept oameni cu bune si cu rele,am invatat k si eu ma pot schimba in functie de situatie,am invatat k trebuie sa merg mai departe, mi-am facut multi prieteni, atat cei din competitie cat si cei din spatele camerelor cat si cei cu care vorbesc pe FACEBOOK dar cel mai important este ca mi-am gasit pe cel care este acum lg mn....asta mi-a demonstrat k important este sa nu disperam k nu ne gasim pe cineva at cand vrem noi ci trebuie sa asteptam momentul k sigur v-a veni. D-zeu ne-a adus impreuna cu un singur motiv si stie el de ce iar noi nu trebuie sa stim motivul doar trebuie sa profitam de el. Multumesc Antena 1, multumesc Mireasa Pentru Fiul Meu, multumesc Mihai Gaina."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu