Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

marți, 23 august 2016

O fosta concurenta MPFM1 este hartuita de catre un fan


O fosta concurenta MPFM1 este hartuita de catre un fan. Este vorba de Daniela :"Dragii mei, pentru toti cei care ma stiti de la Mpfm1,am auzit ca un asa zis "baiat" pe nume Alex, vehiculeaza cum ca ar fi iubitul meu si nu numai atat viitorul meu sot :))))) nu pot face altceva decat sa ma amuz normal, pentru ca fanatismul sau mai bine spus pasiunea unora depaseste limitele normalului cu mult.Pe acest baiat nu il cunosc si nu am vorbit personal sau virtual niciodata.Cand va fi fericitul moment in viata mea promit ca voi fi prima care posteaza poze cu "norocusul mire" "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu