Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

duminică, 25 noiembrie 2012

Irina Gorgos MPFM1:"cât de mult doare singurătatea și cât de mult doare nesiguranța ...."



Irina Gorgos:"Privind calendarul mi-am dat seama că trec zilele , trec lunile , trec anii și din păcate timpul nu ne lasă să ne bucurăm de viață . Trăim și zile bune , trăim și zile rele dar important este că reușim să trecem peste ele . Numesc rele zilele în care ne simțim greșite , ne simțim pe dinafară , ne simțim complicate și neînțelese . Sunt momente în care sunt mai critică cu mine decât sunt alte per
soane străine pentru că știu cine sunt , îmi cunosc limitele și nu înțeleg ce mă reține . Îmi dau seama că deseori vreau doar să îmi apăr inima de oameni care nu mă merită , de situații care mi-ar face rău , de amintiri și dorințe care par atât de dulci dar în scurt timp vor avea un gust acrișor . Mă simt o egoistă atunci când prefer să sufăr în liniște decât să arăt lumii întregi cât de mult doare trecutul , cât de mult doare singurătatea și cât de mult doare nesiguranța ...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu