Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

sâmbătă, 15 septembrie 2012

Edina a luat legatura cu fanii



Ca urmare a criticilor fanilor sai, Edina a luat legatura cu acestia :"Buna seara , imi pare nespus de rau sa aud unele discutii despre mine pe-aici dar dupa cum spuneam si in emisiune lumea e libera sa spuna ce vrea si nu ma pot face placuta tuturor , cei ce ma cunosc , ma stiu cum sunt , am sa iau toate acestea ca si constructive pt mine ,Nu am prea intrat pe facebook din mai multe motive , doresc sa-mi continui si eu viata afara si sa incerc sa-mi recapat forta de
 a mege mai departe , detasandu-ma de lumea in care am trait atata timp , incerc sa continui de unde am lasat , sa-mi termin studiile si de ce nu sa-mi gasesc un job , nu pot spune decat sincere multumiri tuturor celor care au simtit alaturi de mine in aceasta emisiune , au plans , au ras si s-au bucurat impreuna cu mine , cuvintele mele poate sunt prea sarace sa va pot arata multumirea mea , am sa incerc sa-mi fac timp sa pot comunica cu d-voastra , o seara minunata va doresc !!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu