Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

marți, 25 septembrie 2012

Edina MPFM1:"Din punctul meu de vedere competitia a luat sfarsit si cred ca am tot dreptul sa imi reiau viata lasata acasa timp de un an."



Edina revine cu un nou mesaj pentru fani :"Of of of...iar aud vorbe ca nu intru pe facebook....Edina este nerecunoscatoare, este rea, figuranta....~NU~Edina are acum o viata! Din punctul meu de vedere competitia a luat sfarsit si cred ca am tot dreptul sa imi reiau viata lasata acasa timp de un an. Eu spre deosebire de alte persoane nu imi permit sa pierd timpul pe internet odata ce am acum alte prioritati (imi pare rau ca am
 aceasta parere si nu coincide cu parerile unora). Imi pare rau daca unele persoane cred ca este gresit sa-mi vad de viata, sa caut sa o fac cat mai usoara si placuta. Noutati nu prea am sa va ofer, voi continua facultatea si sper ca viitorul apropiat sa aduca "boboci" in viata mea. Inca odata imi cer scuze ca am o astfel de parere, si sper in continuare ca ma ve-ti intelege. Cine considera ca fac ceva gresit....Va pup si va doresc o seara placuta in continuare! Eu cu siguranta am! :*"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu