Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

luni, 15 octombrie 2012

Brandusa NPM4:"sa nu va spalati hainele in public"


Brandusa Verdes o sfatuieste pe Andreea,dupa despartirea de Stefan, sa nu-si mai spele rufele in public.

Brandusa:"nu mai da vina numai pe el andreea....amandoi sunteti vinovati si de preferabil era sa nu va spalati hainele in public...singura vinovata esti tu andreea.....si app candva iti dadeai cu parerea despre mine...eu de ce nu as faceo????ca esti tu andreea?????eu am auzit poate o alta versiune.......si de aceea am spus sa nu iti mai speli rufele pe facebook.....dar daca pe tine te linisteste acest lucru fa-o in continuare....dar parerea mea e sa te abtii ca lumea nu e asa cum crezi....si ar trebui sa stii asta daca tot traiesti in afara tarii...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu