Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

vineri, 23 noiembrie 2012

Piu Piu :" Nu mai tot ziceti de Bianca ca e o scumpa si etc etc nu o cunoasteti voi, poate doar cat a lăsat ea impresia așa ca toți care aveți ceva cu noi , faceți bine si vedeți-va de viata voastra nu va mai insusiti viata Mpfm ..."




Piu Piu:"Piu Piu sau Bianca e domeniul istoriei, nu a fost nu va mai fi!!!!! Adriana este unica persoana din viata mea acum si sincer părerea voastra e egala cu zero pr mine atata timp cat nu o respectati pe ea nu mă interesează , nu voi sunteți lângă mine când mi-e greu sau rau s
au orice altceva e EA!!!!! Obinsnuitiva cu ideea !!!!! Nu mai tot ziceti de Bianca ca e o scumpa si etc etc nu o cunoasteti voi, poate doar cat a lăsat ea impresia așa ca toți care aveți ceva cu noi , faceți bine si vedeți-va de viata voastra nu va mai insusiti viata Mpfm care oricum e un show pe cat se poate de regizat de anumiti psihologi care caută doar rating dar oricum asta mu contează , ce contează e ca eu .... Țin e puțin spus la aceasta fata !!!!! Așa ca daca nu altceva abtineti -va in mm si la care nu va convine e simplu "unfriend" asta înseamnand scoateti-mă de la prieteni !!!!! Simona ce a toți care a-ți pus poze cu mine si cu Bianca stergeti-le !!!!!!!!!!!!! Nu am nevoie de amintiri nu am nevoie de voi cei care nu știu ce înseamnă respect nici pt voi insinva nici pt alți ,...... Mă lipsesc de orice !!!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu