Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

vineri, 30 mai 2014

Cristina MPFM2 confirma despartirea de Cosmin


Este oficial, Cristina si Cosmin MPFM2 s-au despartit. 
Chiar Cristina confirma acest fapt:"Exista oameni care ar dori sa joci dupa bunul lor plac,dar tin sa precizez ca am si eu o viata privata ca oricare alta persoana si sunt destul de matura incat sa imi pot lua singura propriile decizii.Timp de un an de zile am avut o viata publica,dar acum este viata mea privata si nu mai doresc a da explicatii despre ceea ce se intampla cu mine!Legat de cuplul C & C acesta nu mai exista,din motive stric personale,care ne privesc doar pe noi.Fiecare are acum un alt drum in viata!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu