Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

joi, 31 decembrie 2015

Teodor MPFM4:"sunt foarte fericit..o am alaturi de mine si pe mamica mea frumoasa,cele mai importante femei din viata mea, imi sunt alaturi"


Teodor MPFM4:"Dragii nostri, acum,cand mai sunt cateva ore pana ne luam ramas bun de la anul acesta,sunt foarte fericit..o am alaturi de mine si pe mamica mea frumoasa,cele mai importante femei din viata mea, imi sunt alaturi..cat despre anul acesta(2015), pot spune,fara nici o ezitare, ca a fost cel mai frumos din viata mea, un an "altfel" din toate punctele de vedere.

In urma participarii,la una din cele mai frumoase si indragite emisiuni matrimoniale,"Mireasa pentru fiul meu",Dumnezeu mi'a scos in cale sufletul pereche, femeia care mi'o doream alaturi pentru familia mult visata, cel mai mare castig posibil.
O experienta unica in viata, care nu o voi uita niciodata..alaturi de oameni minunati, o echipa extraordinara..de aceea, vreau sa le multumesc tuturor care fac parte din acest staff minunat si emisiunii, oameni cu bun simt si inima mare.."Mireasa pentru fiul meu!", fara "voi" nu ne puteam intalni, cu siguranta.
Mi am facut prieteni noi, cunostiinte si oameni care nu I'am cunoscut personal(ma refer la facebook),cu mult bun simt,au tot respectul meu..dar si nelipsitii "dusmani", ca de..asta'i lumea, sa trecem peste.. "
emoticon grin

Oameni frumosi, va doresc ca anul ce tocmai ne va intampina (2016) sa fie mult mai bun ca acesta, sa aveti parte de multa sanatate,ca este cea mai importanta,tot ce va doriti pe toate planurile dar si multa iubire."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu