Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

sâmbătă, 1 iunie 2013

INTERVIU cu Madalina , fosta concurenta MPFM2



1. Buna, Mădă. Cum ai descrie in cateva cuvinte frumoasa experienta prin care ai trecut prin participarea la aceasta emisiune? In cateva cuvinte, care sunt impresiile tale generale in urma participarii?

Mădălina: Buma ziua! Consider ca in casa Mpfm am avut parte de o experiente unica si extraordinara. Am avut foarte multe lucruri de invatat din competitie si de la unele persoane cu care am convietuit. In cateva cuvinte , participarea la show si sederea mea in casa , mi-a dat o mare lectie de viata.





2. Doi membri ai familiei tale, dna Daniela si fratele tau Costi avusesera experienta participarii. Te-au sustinut sa te inscrii? Au fost de accord sau ti-au zis ca este foarte greu acolo? A fost decizia ta sa vii?

Mădălina: Familia mea nu a stiut de participare pana in momentul in care am fost sunata sa merg la casting. Am discutat cu ei abia dupa si ,bineinteles , au fost de acord. M-au sprijinit si mi-au dat si cateva sfaturi de care nu am tinut cont pe parcurs.







3. Dupa incercarea esuata cu George ai dorit sa parasesti competitia, la scurt timp dupa plecarea lui? Te-au afectat atat de mult ruptura, cat si discutiile ulterioare dintre voi?

Mădălina: In urma despartirii de George , m-a afectat doar faptul ca nu a spus din prima adevaratele motive pentru care nu mai vrea sa fim impreuna ! Probabil si imaturitatea care ma caracteriza , m-a facut sa continui cu reprosurile si jignirele la adresa acestuia . Am hotarat sa parasesc competitia din cauza faptului ca nu mai formam cuplu si nu ma simteam in stare sa astept 'marfa noua'







4. Ai vreun regret de pe urma emisiunii? Poate acela ca ai plecat cu putin timp inaintea intrarii a noi concurenti? Poate aveai ocazia sa il cunosti mai bine pe Andrei? luat legatura cu fostii concurenti ai acestui sezon? Daca da, cu cine?

Mădălina: Regret doar faptul ca am avut incredere in cine nu trebuie . Da , am luat legatura cu aproape toti foatii concurenti inafara de George , care auzisem ca nu vrea sa ina legatura cu mine , cu Steliana , cu care nu m-am intersesctat deloc pana acum .. Si cu Narcisa







5. Erai gata sa reintri in competitive pentru Andrei, daca acesta ar fi dorit. Insa acest lucru nu s-a intamplat, a ramas la fel de rezervat atat in privinta ta, cat si a Lilianei. Cum motivezi asta? Era deja indragostit de Luiza sau pur si simplu si-a dat seama ca nu sunteti compatibili?

Mădălina: Andrei nu era indragostit nici de Luiza , avand in vedere faptul ca acum formeaza cuplu cu o alta fata. Nu i-am inteles retinerile de atunci si acum nici nu vreau explicatii









6. La reuniunea fostilor concurenti din luna aprilie nu ai luat parte. Nu ai fost invitata? George a motivat faptul ca nu a tinut legatura cu tine, nu el a organizat reuniunea, doar a propus o zi si un loc, si ca oricare din ceilalti fost concurenti te-ar fi putut invita, dar cu toate astea nu au facut-o. De ce crezi ca s-a intamplat asta? Vei participa pe viitor?

Mădălina: Nu vreau sa discut despre prima lor reuniune. Stiam doar ca George nu a vrut sa ma invite , dar , niciodata nu am cunoscut adevaratele motive. Singurele persoane care si-au cerut scuze ca nu am fost invitata , au fost Iulia , Lili , Vanessa si Iuliana . De restul nu mai stiu nimic de muuuulta vreme
Da , daca pe viitor voi fi invitata , voi paricipa cu mare drag.







7. Consideri benefica experienta de la “Mireasa pentru fiul meu”? Ai vreun regret? Erai pregatita pentru a te casatori?

Mădălina: Foarte benefica , am invatat sa am incredee doar in mine si atat. Regretul cel mai mare l-am spus mai sus. Sincer , mi-am dat seama ca inca nu sunt pregatita de casatorie







8. Multi dintre actualii concurenti au ramas cu o impresie negativa in urma plecarii tale din emisiune, printre care Dragos, Alin si Andreea, dna Luminita, Florentina si poate chiar si Cornelia? Ai fost acuzata ca i-ai vorbit de rau in afara competitiei si ca ai fost duplicitara atat cu ei, cat si cu bunele tale prietene din concurs – Lorena si Cornelia. Cum de s-a ajuns aici?

Mădălina: Nu am vorbit urat de cei 4 , doar am spus ca pentru mine nu mai exista , imediat dupa ce au facut cererea. Lorena se va convinge singura de tot , imediat ce va iesi din casa De restul nu ma intereseaza.




9. Narcisa a lansat niste ipoteze in gala de sambata, si cand a fost intrebata daca e vorba despre tine nu a dat niciun raspuns clar? Ai de gand sa faci lumina in acest caz? Ti-ai tradat cea mai buna prietena din competitie divulgand amanunte legate de acel biletel misterios de care doar tu si Coco stiati?

Mădălina: Eu nu am vorbit in viata mea cu Narcisa . Daca nu are de gand sa clarifice situatia , avand in vedere ca sustine faptul ca spune lucrurilor pe nume , o s-o fac eu ! Pe Cornelia nu am tradat-o. Mama a vazut gala in care o acuza pe Lorena ca il place pe Dragos si a hotarat sa sune si sa spuna tot ce i-am spus eu . Singura vina pe care o am , este ca i-am povestit mamei.







10. Cu multi dintre concurentii acestui sezon ai avut conflicte, printre care Virgil, Cristina, George, Lorena, Maricel, dna Elena, Florin. Ati reusit sa lasati totul in urma? Crezi ca in afara se va trece peste si veti avea relatii bune?

Mădălina: Eu am trecut peste tot . Mi-am cerut scuze si ma inteleg foarte bine cu cei numiti mai sus. Cu George insa , nu am vorbit niciodata







11. Cu care dintre concurentii acestui sezon, fosti sau actuali vei mai tine legatura in afara?

Mădălina: O sa tin legatura cu persoanele care vor sa tina legatura cu mine. Din sezoanele trecute am vorbit cu Adrian mpfm 1 , Brandusa npm 4 si Victor mpfm 1







12. Pe care dintre actualii concurenti ii vezi in tabloul final? Cine crezi ca va castiga acest sezon?

Mădălina: Se pare ca tabloul final va ramane in formula in care sunt ei acum in casa (mai milt sau mai putin). La cum stau voturile , cred ca Lorena va castiga .







13. Ce sfaturi le-ai da celor care pe viitor intentioneaza sa se inscrie la emisiune?

Mădălina: Daca nu sint destul de puternici , sa nu se inscrie !







14. Ce planuri de viitor ai si cu ce noutati te asteptam pe viitor?

Mădălina: Eu intentionez sa ma stabilesc in Austria si sa incep o noua viata . Pe viitor din punct de vedere sentimental nu stiu ce va fi .







15. Pentru final, ce mesaj ai pentru toti sustinatorii tai?

Mădălina: Le multumesc tuturor ca au fost alaturi de mine neconditionat si ca m-au sprijinit mereu.





Iti multumesc frumos pentru timpul acordat! Mult succes pe mai departe!

Mădălina: Va multumesc si eu, o zi frumoasa!

INTERVIU preluat de pe pagina de facebook Sustinem Fostii Concurenti Mpfm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu