Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

vineri, 7 iunie 2013

INTERVIU cu George, fost concurent MPFM2


INTERVIU preluat de pe pagina de facebook Sustinem Fostii Concurenti Mpfm
Multumim !

1. Buna, George. Foarte, foarte multi mi-au scris dorind sa iti iau interviu. Ai idee cate lume te iubeste? Ai fost un concurent iubit si apreciat! Care mai e viata ta de cand ai parasit competitia in luna decembrie a anului trecut?

George Mpfm2: Buna! Ma simt onorat, si ii salut cu aceasta ocazie pe toti oamenii care m-au sustinut si o fac in continuare, si ma simt dator fata de ei. Pai, care sa mai fie viata mea? Una simpla, normala dar fericita…. M-am reintors la vechiul job, colegii m-au primit cu bratele deschise, tin pe aceasta cale sa le multumesc sefilor mei pentru ca mi-au facut posibila intoarcerea. In rest, nu am noutati… Stiu unde bati :))



2. Ai mai tinut legatura cu Stefania? Pana la urma ce gen de relatie este intre voi? Doar amici? Buni prieteni? Sau sunteti impreuna?

George Mpfm2: Desigur ca am tinut, si voi tine legatura. Este o fata speciala, bine crescuta, sensibila si cu multe calitati. Suntem amici, vorbim ocazional, ne-am vazut de vreo 2 ori dupa iesirea ei din emisiune (fiind si din orase diferite, daca eram din acelasi oras am fi iesit mai des). Eu nu am facut decat sa respect dorinta ei de la plecarea mea, ea spunand ca nu vom mai putea fi niciodata mai mult decat amici. Am inteles si am respectat dorinta ei. Tinem legatura, dupa cum am spus… Chiar azi am facut un schimb de mesaje. Si desigur ne vom vedea in curand…



3. Despre Madalina ce poti sa ne spui? Ati fost primul cuplu format… Insa dupa o luna, fix cand trebuia sa aveti o aniversare v-ati despartit. Care a fost pana la urma motivul pentru care nu a mers? Am inteles ca nu ati luat legatura in afara! Crezi ca intr-o buna zi veti lasa in urma tot ce a fost si veti vorbi?

George Mpfm2: Madalina… O fata cu multe calitati, nu voi nega niciodata asta. Este inteligenta, spontana. Multe emisiuni la rand a fost sarea si piperul de acolo. Dar cu care nu as fi fost compatibil, tocmai de aceea am si ales sa pun punct cat mai devreme, cand am considerat ca nu are rost sa o lungesc, ca apoi sa fie si mai greu. Nu am dorit sa tinem legatura deoarece dupa iesirea mea am vazut emisiuni in care continua sa rada de mine, sa ma ironizeze, jigneasca. Cu toate ca inainte sa plec eu am ingropat securea si mi-am luat la revedere de la toti, inclusiv de la ea. Fara resentimente. Si cu toate acestea…. In plus, ai mei au fost foarte suparati in urma jignirilor ei catre mine… In fine, daca va fi sa ne reintalnim in vreun context, gen…o alta reuniune, sau ca invitati in marea finala…vom vorbi. Dar atat! Lumea ar trebui sa inteleaga ca sunt vietile noastre, deci…deciziile noastre. Acolo eram concurenti, trebuia sa ne “suportam”. In afara tinem legatura cu cine dorim.



4. Daca nu o alegeai pe Madalina la inceput, ce fata ai fi ales? Te-au placut multe concurente, printre care Liliana, Florentina, Stefania, posibil si altele…

George Mpfm2: Nu cred ca mai are importanta asta. Intr-adevar, daca ar fi sa ma reintorc in timp as fi ales o alta fata pentru cunoastere, asta dupa ce le-as fi cunoscut si pe celelalte. Nu stiu daca ne-am fi potrivit, sau lucrurile ar fi stat altfel, dar as fi incercat sa o cunosc, pana sa isi doreasca sa plece. Este una din fetele care a iesit printre primele din concurs, nu o sa fac un caz din asta. Important e ca ea stie, i-am spus recent…



5. Ai vreun regret in ceea ce priveste parcursul tau din emisiune? Iti pare rau ca ai iesit? Am inteles ca ti-ai dorit foarte, foarte mult sa fii concurent…

George Mpfm2: …si pe cat de mult mi-am dorit sa intru in competitie, pe atat de mult mi-am dorit sa parasesc competitia. Au foarte multe regrete. In primul rand, faptul ca nu am fost mai apropiat de Cosmin, este un baiat extraordinar, inca de la casting mi-am dat seama de asta, si am vorbit cu el zilnic timp de o saptamana, de la castingul final si pana sa intram in casa, propriu zis. Cred ca a fost un pic dezamagit ca nu am ales sa stau cu el in dormitor. Initial trebuia sa stau cu el, cu Virgil si Maricel in dormitor, insa am ales sa fac schimb cu Razvan, si sa mearga el sa stea acolo, ca eu sa impart dormitorul cu cei 3 cu care m-am inteles cel mai putin de fapt, la concluzia asta am inteles. Regret ca m-am grabit la inceput si nu am asteptat sa cunosc intai toate fetele, inainte sa fac o alegere, si m-am luat dupa instinct… Regret ca am avut incredere in unele persoane din casa… Regret ca le-am ajutat pe altele… Trebuia sa nu o fac, sa fiu doar pentru mine. Sau sa ii ajut pe cei care imi dovedeau ca merita. Atat!



6. Nu o sa readuc aminte episodul cu iesirea ta. Ai fost acuzat din toate partile, iti pusesei toata casa in cap. Doar Virgil ti-a mai fost alaturi. Ti-a fost greu sa treci prin ce ai trecut? Ai ceva de spus in legatura cu Alin si Dragos si acuzele lor?

George Mpfm2: O sa ii fiu mereu recunoscator lui Virgil, este un om extraordinar si nu o sa uit ce a facut pt mine. Era intr-adevar singurul care mai vorbea cu mine, restul…nu mai vorbeau. Ma ocoleau. Unii chiar ma barfeau cu mine de fatza… A fost dureros, dar a fost o experienta din care am invatat multe. Legat de cei doi pe care ii consideram “prieteni”…puteam sa spun si eu multe atunci, insa nu as mai fi putut sa plec, s-ar fi intins conflictul la infinit. De aceea am ales sa tac si sa pot astfel sa plec. Am iesit exact la timp, am petrecut Sarbatorile in sanul familiei. Ai mei au fost foarte suparati cat eram plecat, mama mea a fost in spital de cateva ori, in timpul cand eram in competitie. A suferit mult, a fost afectata de fiecare jignire care mi s-a adus. Prima data cand am fost nominalizat si nu a iesit fratele meu a facut o criza… A fost foarte greu pentru ei sa ma stie deoparte, incoltit…fara aproape nimeni alaturi. Au fost cei mai fericiti cand m-au vazut din nou acasa. A fost greu. M-am simtit tradat de cei doi pe care ii consideram prieteni, de la care nu ma asteptam sa ma injunghie pe la spate. Insa am si eu multe de spus in ceea ce ii priveste, si va veni o zi cand ne vom afla fatza in fatza in emisiune, si le voi spune …



7. Inca de la iesirea ta ai sustinut de afara cuplul Cristina-Cosmin. Inca o faci? Acum ceva vreme, in urma unui mesaj gresit trimis prin Vanessa celor din casa, Cosmin si dna Emilia au inteles gresit. Ati lamurit? Ii sustii in continuare?

George Mpfm2: Sunt cuplul meu preferat, i-am sustinut si o voi face pana la capt! De ce ii sustin? Pentru ca, spre deosebire de altii, ei isi vad de treaba lor, de cuplul lor, nu rad de altii, nu judeca, nu barfesc, isi vad de ei si atat. Eu nu i-am auzit sa zica ceva de rau de altii, sa faca materiale cu barfa. In plus, Cristina a dovedit ca poate fi prietena in competitie, si prieteniile ei cu Stefania si Steliana au durat, dovada ca prieteniile pot exista in casa! Cosmin de asemenea, are o frumoasa relatie de prietenie cu Razvan, se inteleg bine inca de la inceput, se sustin si se ajuta. Asta inseamna de fapt o prietenie. Iar dna Emilia nu este o femeie rea, cum multi o vad. Este doar o doamna care a trecut prin multe in aceasta viata, si isi dorea o fata matura pentru fiul dumneai, atata tot. Dar consider ca a acceptat-o pe Cristina, care oricum era o fata matura pentru varsta ei, asa…cu bune si cu rele, cum suntem toti. Si de ceva vreme vad ca se inteleg bine, se accepta reciproc si le doresc numai bine. Tin legatura atat cu mama si tatal Cristinei, cu care am vorbit de cateva ori, dar si cu Claudia, sora lui Cosmin. Iar sustinatorii lor, fanii C&C sunt oameni cu bun simt, din ce am vazut… Cum as putea sa nu sustin cuplul lor?



8. De mai bine de jumatate de emisiune Lorena este Mireasa Saptamanii. De ce crezi ca este cea mai votata? Sustii de asemenea si cuplul ei cu George?

George Mpfm2: Pentru ca este o fata sufletista. Iar lumea a vazut asta… Cu toate prin care a trecut de-a lungul competitiei lucrurile nu au facut decat sa o intareasca. Nu a tinut ranchiun fatza de cei care i-au gresit, a stiut sa ierte. Este pacifista. Consider ca se potriveste mai bine cu actualul partener, decat precedentul. E doar parerea mea! Ii vad mai potriviti, ii vad compatibili. George este un baiat de treaba, ca oricare din noi, are un trecut si nu trebuie judecat pt asta. Conteaza prezentul… Cred ca noi, cei doi George am fost cei mai controversati concurenti (baieti) de la editia aceasta… Deci da, ii sustin si pe Lorena & George! Si ma bucur enorm ca se inteleg bine cu Cristina si Cosmin, si sper sa se inteleaga in continuare…



9. Cum ti s-au parut noii concurenti? I-ai cunoscut, ati vorbit? Veti iesi?

George Mpfm2: Pe Iuliana si Vanessa am avut ocazia sa le cunosc live, la reuniunea din luna aprilie. Sunt niste minunate. Iuliana este de viata, vesela si glumeata. Vanessa este aparent mai retrasa, insa este o fata dintr-o bucata, sincera, realista. Deci da, este si ea super. Cu Steliana si Narcisa nu am avut ocazia sa vorbesc pana acum. Cu Andrei vorbesc aproape zilnic pe Facebook, spre deosebire de cum il vazusem eu in emisiuni – retras si rezervat, poate usor arogant, am constatat cu bucurie ca nu este. Din contra, este vesel, jovial, glumet…. Cu Victor am vorbit foarte, foarte putin, dar sper sa avem ocazia sa ne cunoastem live in curand, la o iesire cu cei care suntem din Bucuresti (eu, Iulia, Silvia, Virgil si sa vina si Victor). Asta pana la urmatoarea reuniune, care va fi intr-un week-end la munte, si unde sper sa vina toti fostii concurenti…



10. Cu ceilalti concurenti din acest sezon ai iesit de cateva ori, se pare ca va intelegeti foarte, foarte bine. Felicitari pentru asta. Spune-ne cateva cuvinte despre ei, daca poti.

George Mpfm2: Corina este o fata rafinata, cocheta…Silvia este directa, sincera, corecta…Iulia este frumoasa si naturala, sensibila…Lili – vesela si optimista, talentata, fire artistica; Stefania – ambitioasa, inteligenta, cuminte….De batranul prieten, asa cum i-am spus eu lui Virgil…ce mai pot spune? Sufletist, educat, vesel, cu simtul umorului dezvoltat… Poate cel mai pregatit pentru o casatorie, dintre noi toti… Sunt cu totii oameni de calitate, si ma bucur ca i-am intalnit. Cu siguranta vom tine legatura, mi i-as dori pe toti de prieteni!




11. Din cate stim, sustii tabara Cristina, Cosmin, dna Emilia, Lorena, George, dna Cristina, Florentina, Razvan, dna Elena. In competitie cum te-ai inteles cu ei de fapt?

George Mpfm2: Sincer, initial nu m-am inteles cu toti, din contra. Cu unii din ei am avut discutii, conflicte… Dar cum eu am lasat totul in urma, au facut-o si ei… De C&C si dna Emi am vorbit mai inainte. Cu Lorena nu am avut discutii directe niciodata, doar cu iubitul ei din avea vreme, si indirect a fost si ea implicata, dar in rest…nu am avut vreo discutie. Cu Florentina nu am avut niciodata vreun conflict. Am apreciat-o mereu ca este o fata sincera si directa, are vocabularul la ea si spune lucrurilor pe nume, pe un ton calm. Razvan e un baiat bun, bine crescut., cu multe calitati si care ar oferi foarte multe intr-o relatie. Doamnei Elena ii voi cere scuze cu prima ocazie cand ne vom vedea, pentru toate discutiile avute cu dansa. Ii sustin pe toti acesti oameni, si sper sa ajunga cat mai departe.



12. Daca ati fi invitati, voi fostii concurenti ai acestui sezon intr-o gala, sa ii revedeti pe actualii concurenti, ai participa? Ai reintra in casa pentru o zi sau pentru un week-end?

George Mpfm2: Sincer, mi-ar face placere sa revin acolo, dar nu mai mult de o zi sau in week-end, pt ca deja am viata mea afara, nu mi-ar placea sa ma reintorc permanent in competitie. Mi-ar placea sa ma revad cu actualii concurenti, sa le ofer sprijin, sa le dau sfaturi, pareri, sa le dau putere….Sa revad echipa din spatele camerelor, cei din staff - niste oameni deosebiti, in special doamna Mirela. Ar fi frumos ca cei din productie sa ne reuneasca pe noi, fostii concurenti intr-o viitoare gala…



13. Cine crezi ca va ajunge in tabloul final? Dar cine va castiga Marele Premiu?

George Mpfm2: Cine cred – Lorena si George; Cristina si Cosmin; Andreea si Alin. Cine mi-as dori: Cristina si Cosmin; Lorena si George; Florentina si Razvan. Mi-as dori ca Mireasa Competitiei sa fie Cristina, dar daca nu… Nu m-ar deranja deloc sa fie Lorena. Sunt amandoua fetele bune, sufletiste si merita din tot sufletul…




14. Ce planuri de viitor ai? Ai fi pregatit sa te casatoresti? 

George Mpfm2: Eram pregatit inca de la intrarea in competitie, altfel nu as fi lasat tot ca sa vin… Dar, asa a fost sa fie…sa nu imi gasesc aleasa, in schimb, sa traiesc o frumoasa experienta, sa cunosc oameni minunati acolo (concurentii, staff-ul), dar si in afara (cei care ne scriu si ne sustin). Pe aceasta cale ii salut pe toti cei care m-au sprijinit, care mi-au fost alaturi neconditonat. Va multumesc, si va iubesc! Si daca va fi sa fim invitati sa participam la caravana, in cautare de viitori concurenti, prin tara, ii astept sa ii cunosc personal!



15. In urma experientei traite de tine acolo in competitie, ce sfaturi le dai celor care ar intentiona sa fie concurenti in noul sezon?

George Mpfm2: Sa fie pregatiti pentru o experienta unica in viata, sa aiba putere, sa fie constienti ca prieteniile pe cat de usor se leaga, pe atat de alunecoase pot fi… Sa aiba grija in cine au incredere, ce povestesc si cui... Sa fie puternici si sa nu renunte in momente grele…



Iti multumesc pentru interviu si iti urez toate cele bune, si sa ai parte de tot ce iti doresti!

Multumesc si eu! Toate bune, de asemenea. Sa ne vedem si sa ne auzim cu bine!
 — 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu