Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

sâmbătă, 15 iunie 2013

INTERVIU cu Iulia Vasile, fosta concurenta MPFM2

1. Buna, Iulia. A trecut atata vreme de cand ai parasit competitia! Nu mai stim nimic de tine, desi ne-am fi dorit sa te mai vedem, macar invitata prin emisiune… Ce mai faci?

Iulia: Buna! Intr adevar, este ceva timp de cand am parasit competitia, dar nu definitiv..sunt cu sufletul in continuare alaturi de concurenti! Eu sunt f bine…



2. Ce a insemnat pentru tine participarea la “Mireasa pentru fiul meu”? Intreb pentru ca la scurt timp dupa debutul emisiunii ai dorit insistent sa parasesti competitia. Regreti acum decizia? Daca ai putea da timpul inapoi ai mai dori sa iesi fara sa lupti?

Iulia: Participarea la emisiune a fost pentru mine o experienta unica! Regret faptul ca nu am reusit sa fiu mai vesela, sa ma implic mai mult si de ce nu ...sa lupt pana la final! Mi am dorit f mult sa particip la emisiune, a fost un vis implinit..dar, din pacate mi l-am spulberat cam repede!



3. In scurtul timp petrecut acolo ai reusit sa te apropii de mame, in special de doamna Emilia care te-a placut mult, si te-ar fi dorit ca nora. Ce spui dupa atata timp? Iti e dor de dna Emilia? Sustii cuplul Cristinei cu Cosmin?

Iulia: Da, imi este dor de d na Emilia si de toti concurentii! Din cate am reusit sa mi dau seama, este o dna trecuta prin viata,o d na cu experienta care si a crescut singura copiii si bineinteles isi doreste pentru ei tot ce este mai bun pe lume! Cristina de asemenea este una dintre concurentele cu care m am inteles f bine, este o fata sensibila,naturala! Inca de la inceput am sustinut ideea k,d ra Cristina se potriveste de minune cu Cosmin, eu nu as fi format niciodata un cuplu cu el..nu este genul meu deloc!



4. Dintre concurente, de care ai reusit sa te apropii? Crezi in prietenia din casa? Dar in afara ei? Dupa cum stii, in emisiune prieteniile nu prea s-au pastrat, si cunosti si tu exemple. Nu este insa si cazul vostru - cei care ati iesit, si care tineti legatura cu totii, fara resentimente.

Iulia: Dintre concurente se stie faptul k, cel mai mult m am apropiat de Corina! In casa, m-am inteles bine cu toti concurentii, nu am stat suficient timp incat sa se infiripe conflicte! In afara competitiei, am pastrat legatura cu toti concurentii si imi doresc sa o pastram in continuare! Am iesit, ne am distrat, intentionam sa facem noi reuniuni..sunt niste persoane minunate!



5. Ce ne poti spune despre primii 8 baieti din casa? Exceptandu-l pe Cosmin, cu care ai iesit, cu ce alt baiat crezi ca te-ai fi potrivit? Pana ca acestia sa formeze cupluri a fost vreunul care ti-a atras atentia la prima vedere si ar fi fost o posibilitate de cunoastere mai profunda?

Iulia: Sincer, la inceput nu mi a atras atentia nici un baiat in mod deosebit! George si Virgil sunt niste baieti super, de gasca, am pastrat legatura! Despre Cosmin pot spune ca inca de la prima intalnire mi-am dat seama k nu avem ce discuta, nu prea am inteles nimic legate de planurile lui de viitor! Florin este un baiat sensibil, prietenos! Despre ceilalti nu pot spune mare lucru pt ca nu am reusit sa vb f multe!



6. Cum ti se par noii concurenti (fete si baieti) intrati in primavara? Ai apucat sa ii cunosti, sa schimbati impresii?

Iulia: Cu noii concurenti am reusit sa vb doar cu Iuliana, Vanesa si Andrei! Sunt niste persoane de gasca, ne-am inteles f bine..si akm mai schimbam idei pe net! Astept sa ii revad pe toti!



7. Cum comentezi situatia actuala din casa? La care tabara este dreptatea, din punctul tau de vedere?

Iulia: Nu stiu cui sa ii dau dreptate, nu mai sunt in casa.mie imi sunt dragi si ii iubesc pe toti!



8. Vizionand emisiunea in lunile ulterioare iesirii tale au existat momente cand ti-ai fi dorit sa fii prezenta acolo, printre concurenti? Daca da, le poti enumera acele momente?

Iulia: Da, au fost cateva momente cand mi as fi dorit sa fiu acolo..unul dintre ele a fost taierea porcului,am ras in hohote! A mai fost revelionul, la care mi as fi dorit sa iau parte si momentul coregrafic al concurentilor pe melodia lui Smiley (cai verzi pe pereti) mi-a placut la nebunie!



9. A existat vreo faza din emisiune care te-a sensibilizat sau marcat intr-un fel? Sa razi, sau sa plangi? Nu neaparat in care sa fii direct implicata, ci poate in ce priveste alti concurenti…

Iulia: M-a sensibilizat venirea tatalui lui Razvan intr una dintre gale, cand Razvan nu se mai oprea din plans! M au mai sensibilizat sarbatorile cand,concurentii primeau mesaje de incurajare si cadouri din partea familiilor! Si, nu in ultimul rand momentul in care a sunat o telespectatoare si a spus depre faptele din trecut ale sotului d nei Luminita!



10. Daca ar fi sa faci un “Top 3 momente memorabile din emisiune” pe care le-ai alege din urmatoarele: Cristina si Stefania sunt aspru criticate pentru o discutie personala; din primii iubiti au devenit dusmani de moarte – Madalina si George se ataca in emisiune; Cristina si dna Emilia intra intr-un conflict care dureaza luni bune – nora nu este dorita de soacra; George este acuzat si judecat in direct, culminand cu caderea sa nervoasa si parasirea competitiei; Florin si Maricel duc un razboi care se lasa cu injurii, amenintari si alte gesture incalificabile, urmat de saritul gardului de catre Maricel; Lorena este acuzata de incalcarea unei reguli din casa de catre Andreea, Alin, dna Luminita si Cornelia care fac o cerere de a fi dusa la control; noul concurent George are un trecut care revine in prezent, este acuzat cu probe de violenta; Victor paraseste competia iar Narcisa il urmeaza, sarind dupa el gardul.

Iulia: Momente memorabile din punctul meu de vedere...1. Narcisa sare gardul! 2. Maricel sare gardul! 3. Relatia dintre Cornelia si Dragos!



11. Cu care dintre concurenti, fosti sau actuali crezi ca vei tine legatura pe mai departe? Consideri ca ti-ai facut prieteni? Veti mai avea reuniuni? Crezi in sansa? Daca in emisiune nu a fost sa fie, poate in afara exista posibilitatea sa te apropii de vreun concurent?

Iulia: Cum am mai spus, imi doresc sa pastrez legatura cu toti concurentii (vechi si noi), sa ne distram, sa facem reuniuni frumoase! Da, cred in sansa!



12. Cine crezi ca va ajunge in Marea Finala si cine crezi ca va castiga? Ce fata si ce mama vor fi Mireasa si respectiv Mama Competitiei, din punctul tau de vedere?

Iulia: In Marea Finala cred k vor ajunge…Lorena, George, Cristina, Cosmin, Andreea, Alin, Cornelia, Dragos si respectiv mamele baietilor, de restul nu stiu ce sa zic! Iar de castigat cred k Lorena va iesi mireasa competitiei!



13. Ce planuri de viitor ti-ai facut?

Iulia: In legatura cu planurile de viitor...am descoperit o noua pasiune si ma gandesc serios sa fac niste cursuri in acest sens. Este vb de make-up!



14. Ce sfaturi le dai celor care intentioneaza sa se inscrie la viitorul sezon?

Iulia: Celor care isi doresc sa participe la emisiune ii sfatuiesc sa o faca din tot sufletul, sa se implice intru totul, sa aibe incredere in ei, sa spuna lucrurilor pe nume si sa nu se fereasca de nimeni si nimic!



15. Ai vreun mesaj de transmis pentru sustinatorii tai?

Iulia: Tuturor celor care m au sustinut, vreau sa le multumesc din tot sufletul, pt toate vb si sfaturile frumoase care mi le-au dat si sa imi cer scuze k nu am ramas pana la final si pt faptul k nu le pot raspunde tuturor celor care imi scriu in continuare! Ii pup si ii iubesc pe toti!



Iti multumesc pentru interviu si iti urez din suflet mult succes in tot, si sa ai parte numai de realizari!

Iulia: Eu trebuie sa va multumesc pentru initiativa frumoasa de a sustine vechii concurenti in continuare! 
Va pup si va imbratisez cu drag...see you soon!

INTERVIU preluat de pe pagina de facebook Sustinem Fostii Concurenti Mpfm
Multumin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu