Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

sâmbătă, 1 iunie 2013

Interviu cu Vanessa, fosta concurenta MPFM2


1. Buna, Vanessa. Ce mai faci? Cum te simti in afara competitiei?
Vanessa: Buna. Sunt foarte bine, ma bucur ca am reusit sa ies la timp.


2. Cum ai descrie experienta traita in cadrul emisiunii “Mireasa pentru fiul meu”?
Vanessa: Ce pot spune este ca aceasta experienta m-a ajutat sa-mi dau seama de foarte multe lucruri si sa pretuiesc mai mult ceea ce am!

3. Cu ce amintiri, impresii sau poate regrete ai ramas in urma participarii?
Vanessa: Nu am plecat cu o impresie foarte buna din aceasta competitie, dar totusi nu regret ca am participat. Nu pot sa cred cum concurentii, stand in aceasi casa, mancand din aceasi farfurie isi pot aduce asemenea jigniri si se pot certa in asemenea hal.

4. La o saptamana de la iesirea din competitie ai luat parte la o reuniune a fostilor concurenti de la acest sezon care iesisea inainte sa debutezi in emisiune. Cum ti s-au parut? Cum ai fost primita?
Vanessa: Da, am participat la reuniunea care s-a organizat. A fost foarte frumos. Imi pare foarte rau ca nu i-am intalnit pe acesti oameni si in cadrul competitiei…


5. Este adevarat ca planuiti cat de curand o noua reuniune? Ne poti spune in premiera cateva detalii legate de data si de ce concurenti au confirmat deja prezenta?
Vanessa: Da, se pregateste o noua reuniune. Va fi la munte, cel mai probabil, dar deocamdata cam atat va pot spune. Ca si prezenta, majoritatea fostilor concurenti s-au inscris pe lista,


6. Presupun ca ai urmarit emisiunea pana sa intri in casa. Cum ti se par concurentii din fata televizorului fata de realitate? Ce diferente in bine sau in rau sunt?
Vanessa: Sincera sa fiu, emisiunea nu prea am urmarit-o, dar tot ce va pot spune este ca tv-ul este opusul realitatii.

7. Cum ai fost primita la iesirea din emisiune? Ce reactii au avut membrii familiei si sustinatorii, in general?
Vanessa: S-au bucurat extrem sa ma vada acasa. Sustinatorii m-au felicitat pentru ceea ce am fost in casa si ma bucur foarte tare ca oamenii ma apreciaza asa cum sunt.


8. Cu ce concurenti crezi ca vei tine legatura dupa ce se va termina acest sezon?
Vanessa: Eu sper sa tin legatura cu toti!


9. Care ar fi fost evolutia ta din daca daca nu erai eliminata? Consideri ca mai aveai multe de spus? Poate faceai un cuplu?
Vanessa: Cu siguranta cuplu nu as fi format si este mult mai bine ca am iesit! Din punctul meu de vedere, nimic nu este intamplator.


10. Ce planuri de viitor ti-ai facut? Ce putem astepta din partea ta?
Vanessa: Nu mi-am facut planuri marete de viitor! Vreau sa ma inscriu la facultate si sa ma mut la Bucuresti.


11. Cine crezi ca va castiga aceasta competitie matrimoniala?
Vanessa: Mi-as dori sa castige cuplul Alin-Andreea!


12. Pentru final, vreun mesaj pentru sustinatori?
Va multumesc din suflet pentru suportul acordat, fara voi “Mireasa pentru fiul meu “ nu exista!


Iti multumesc pentru interviu si iti urez bafta in continuare!
Vanessa: Si eu va multumesc.


INTERVIU preluat de pe pagina de facebook Sustinem Fostii Concurenti Mpfm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu