Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

sâmbătă, 15 iunie 2013

INTERVIU cu Corina, fosta concurenta MPFM2


1. Buna, Corina. Ai fost prima concurenta care a parasit competitia, la doar o luna jumate de la debutul acesteia, in aceeasi seara cu Iulia. Ce mai faci? Cum esti? Ce noutati mai ai pentru cei care vor sa stie de tine?

Corina: Buna. Da am iesit prima din casa, alaturi de Iulia si nu regret acest lucru. Sunt foarte bine si fericita alaturi de cei dragi. Ca si noutati....  s-au intamplat foarte multe in viata mea de la iesirea mea din competitie.... dar este secret :)))



2. Ce a insemnat pentru tine participarea la aceasta competitie matrimoniala? Consideri ca ai invatat ceva din aceasta experienta? Ai regretul ca ai iesit prea repede si ca poate trebuia sa mai fi ramas?

Corina: Participarea la aceasta emisiune m-a ajutat sa-i apreciez de 100 de ori mai mult pe cei apropiati mie, m-a facut sa realizez cat de importanta este familia si cat de putin conteaza lucurile materiale. Nu am regretat nicio secunda ca am iesit la prima eliminare si consider ca nu aveam pentru ce sa mai raman in casa.



3. In scurtul timp petrecut acolo ai apucat sa te apropii de cineva, sa legi prietenii? Daca da, cu cine?

Corina: Chiar daca am stat putin pot afirma ca am gasit in casa niste suflete minunate, cel mai apropiata sunt de Lili, Iulia si Silvia. De pastrat legatura am pastrat-o cu toata lumea, si cu cei pe care nu i-am cunoscut in casa, toti sunt niste oameni de nota 20.



4. Dintre concurentii actuali ai preferati? Pe cine ai sustinut din fata micului ecran?

Corina: Nu am niciun preferat si nici nu am sustinut pe nimeni, toti din casa imi sunt dragi si toti ar merita sa castige pentru ca au dovedit ca sunt niste persoane puternice.



5. Dar ce ne spui despre baietii din casa? Ai apucat sa ii cunosti cat de cat pana sa pleci? Consideri ca era vreunul cu care sa faci cuplu?

Corina: Din pacate, sau din fericire  nu am apucat sa cunosc cat de cat pe niciun baiat. Nu stiu daca m-as fi potrivit cu cineva din casa, probabil ca daca m-as fi potrivit as fi format un cuplu si nu as fi parasit competitia asa de repede.



6. Virgil a fost singurul carea a afirmat sus si tare ca ar fi vrut sa te cunoasca mai bine in competitie, insa tu ai iesit. Crezi ca daca ai fi ramas era vreo perspectiva de ceva intre voi?

Corina: Intre mine si Virgil nu poate exista decat o prietenie frumoasa, am pastrat legatura cu el, asa cum am facut si cu ceilalti baieti care au iesit din competitie.



7. In ultima vreme a tot fost adus in discutie numele tau, asociat cu cel al lui Dragos, care regreta ca nu te-a ales pe tine. Cum comentezi asta? Daca te alegea in locul Corneliei consideri ca ar fi fost atractie si compatibilitate intre tine si Dragos? Ai fi rezistat pana la final?

Corina: Daca imi puneai aceasta intrebare cand ma aflam in casa, la inceputul competitiei, as fi raspuns ca mi-ar placea sa il cunosc mai bine si poate as fi format un cuplu cu el, dar acum e mult prea tarziu sa ma mai gandesc la asa ceva, eu am viata mea si el pe al lui. 



8. Cum ti se par noii concurenti? Ai apucat sa ii cunosti? Ce parere ti-ai facut despre ei?

Corina: Da, i-am cunoscut pe toti mai putin pe Steliana, sunt niste persoane pline de viata si foarte simpatice. Sunt convinsa ca m-as fi inteles bine cu ei daca mai eram in casa.



9. Cum ti s-a parut emisiunea din fata TV-ului fata de a fi acolo, prezenta printre concurenti? Ti-ai fi dorit sa fii partasa la unele momente cu ei, gen Craciun, Revelion, Paste, aniversari, iesiri?

Corina: In prezent programul nu imi permite sa urmaresc emisiunea, dar in prima luna dupa ce am iesit am urmarit-o si era destul de ciudat sa ii vad pe concurenti la tv. Sincer iti spun ca nu mi-as fi dorit daca asta insemna sa mai stau in casa, prefer sa sarbatoresc alaturi de familie si de persoanele cu adevarat dragi mie.




10. Voi, fostii concurenti aveti de gand sa va intelegeti asa de bine in continuare si sa faceti reuniuni ca si pana acum?…Vanessa a fost zgarcita in afirmatii, ne poti da tu vreun amanunt, cat de mic, legat de urmatoarea vostra reuniune? Cam pe cand sa ne asteptam?

Corina: Da, mi-as dori enorm sa pastram legatura si sa ne vedem cat mai multi ani la rand, ar fi cu adevarat interesant. Cel mai probabil urmatoare reuniune va avea loc in luna iulie, undeva la munte unde vom fi prezenti cu totii. Restul....secret 






11. Cu care dintre concurenti crezi ca vei tine legatura pe mai departe?

Corina: Cu siguranta cu toti, mai putin cu Maricel si Steliana cu care nu am vorbit deloc.



12. Ce planuri de viitor ti-ai facut?

Corina: Nu prea imi fac planuri in general, merg pe principiul ca nu aduce anul ce aduce ceasul  si profit de fiecare moment al vietii.




13. Dintre actualii concurenti, cine crezi ca va castiga competitia? Ce cupluri crezi ca vor ajunge pana in marea finala?

Corina: Prefer sa nu raspund la intrebare pentru ca nu mai urmaresc emisiunea si nu stiu ce se mai intampla in casa. Toti ar merita sa ajunga in marea finala.




14. Ai vreun mesaj de transmis pentru sustinatorii tai?

Corina: Multumesc din suflet celor care au fost alaturi de mine. Va iubesc


Interviu preluat de pe pagina de facebook Sustinem Fostii Concurenti Mpfm
Multumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu